Wednesday 23 February 2011

Tabiat Selepas habis Test

Hai sayang2 semua, (gelabah la kau), seperti biase budak medik sangat sibuk, sampaikan blogspot pun dah lupe yang I ada hutang blog kat dia. Kali ni entry I pakai I. (selang seli dgn Saya). Dalam kesibukan menelaah subjek-subjek medic yang hari-hari memamah mayat, dan sekarang topik anatomy adalah Brain dan kaum kerabatnya, I dan groupmates (adalah kelas sebenarnye) terlampau lah banyak test. lukis itu lukis ini. hafal terms tu, sume segala bagai, pening kepala, gaduh dgn makcik russia atas bas, penat dan segalanya.

Isnin ari tu I lalui test pertama untuk subjek2 dalam sem 2 ni. Alhamdulillah markah sangat lumayan, 5. which mean 100%. untuk pengetahuan adik-adik sekalian, Russia ini sangat pelik sistemnya, grade dia 1-5. kalau dapat 5, maknanye kau hebat deq, kalau kau dapat 1 kau balik Malaysia la babai. Dimaklumkan juga, kalau lah soalan ada 100, lepas tu salah 2,  dapat  terus dapat 4 (Good), means dalam 80%. Lepas tu kalau kalau soalan 10 pun mcm tu jugak. maknenye dapat brape? 4 jugak. Pelik. soalan banyak, tp kalau salah lebih dari 4, terus fail deq. 

Tapi yang bagus nye tuan-tuan puan-puan, kalau fail exam, boleh repeat banyak kali. tak ke akan kita jadi rajen? tak gittew?. Selepas test, selalunya I akan celebrate mcm orang dah grad. I dan kawan akan lepak di Sushi, contohnya Tinkof (di Operny Teatr) dan Yakitoria (di Ulitsa Ashkhabatskaya sebelah Ulitsa Gorkovo). Tu je lah nak menggumbirakan hati yang lemau sebab test susah bagai dan salji yang tak reti-reti nak cair, degil (SEDEGIL ORG RUSIA)

Shashlik: sejenis ikan bakar dan salad
ni sume orang tau occay? tapi ni sushi belut
muka study kan?







1 comment:

  1. JOIN NOW !!!
    Dan Dapatkan Bonus yang menggiurkan dari dewalotto.club
    Dengan Modal 20.000 anda dapat bermain banyak Games 1 ID
    BURUAN DAFTAR!
    dewa-lotto.cc

    ReplyDelete